dijous, 31 de desembre del 2009

EL PRINCIPI DEL FINAL


Al principi, la meva primera entrada al bloc va ser una petita redacció sobre com portava el tema de les TIC. Recordo que hi veia un món, i creia que no me'n sortiria.



Ara bé, després de totes aquestes setmanes, he comprovat que no n'hi ha per a tant, i que les TIC, a banda d'agradar-me, crec que són una eina imprescindible per a la meva futura tasca com a mestra.


Parlant del bloc, al principi em semblava una muntanya tot i que m'esforçava, em costava molt anar entregant la feina a temps. He de donar les gràcies a tota la meva classe per tenir tanta paciència amb mi, i ajudar-me en tantíssimes ocasions. Gràcies a ells he sapigut com pujar un Power Point amb l'SlideBoom, com pujar un vídeo del Youtube, etc.


El que més m'agrada del meu bloc és que em serveix com a eina d'estudi, ja que ho he fet servir a mode de diari. Cada entrada que he fet m'ha servit per repassar la matèria donada, i ara me n'adono que tinc com una mena de resum que, amb un cop d'ull, puc fer-ho servir per estudiar.


Si haguès d'escollir entre les entrades més significatives, destacaria sense dubte, primerament la pràctica de l'audacity. Em va costar les mil i una, no hi havia manera de sortir-me'n, tothom m'ajudava, i com més trigava, més em costava. Finalment, amb l'ajuda del Robert, i molt de temps, ho vaig saber fer.


Estic realment contenta perquè era totalment desconegut per a mi, i ara me n'adono que és un món fascinant i necessari.


La segona pràctica que escolliria com a significativa, és qualsevol Power Point del que hi ha. També em va costar aprendre a pujar-los, i quan ja en vaig saber, en pujava un cada dos per tres!! M'encanta! Jajajaja!!!!!!!


Espero que el meu bloc no s'acabe aquí i que de tant en tant tingui alguna coseta que aportar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada