divendres, 23 d’octubre del 2009

Qui ets tu?


L'exercici consistia en fer un auto retrat d'un company amb una foto.
S'havia de fer a partir d'un dossier, i s'havia d'escollir entre els següents models: una cançó, una poesia, una novel·la, un conte, etc.
Jo he fet una poesia que es titula "Incombustible tranquil·litat". Espero que us agradi.
Quan jo veig aquest paissatge, veig pau, armonia i tranquil·litat.
Quan jo veig aquest paissatge, se'm transmeten moltes sensacions, silenci, estima i seguretat.
Quan jo veig aquest paissatge, contrasto la calma de la nit, amb la sorollosa ciutat.
Quan jo veig aquest paissatge, penso en una persona lluitadora, positiva, treballadora, que no s'apaga mai.
Quan jo veig aquest paissatge sento que penso en ella, en la incombustible tranquil·litat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada